петък, май 25, 2012

Timed out

by ~goRillA-iNK

Изчезнал си ми от фийд-а на живота. Не знам какво се случва с теб, ама не ми и пука. Снощи сънувах как се грижеше за мен, когато ме оперираха за пръв път. Присетих се за това, че обожаваш сок от ананас и че имаш навика да се оглеждаш гол в огромното огледало в спалнята ни. Беше сладко-горчив спомен, който дори не предизвика усмивка. 

Време е за пролетно почистване. 

Пренаписвам списъците с местата, които посещавам в мрежата, защото много хора се измениха до неузнаваемост. Съжалявам, че не мога да преживея трагедиите ви. Нито любовните ви възторжени викове. 

Мъжът до мен се шегува, че всичките останали, които ме искат, трябва да ги карам да тичат по 15 километра редом с мен. За да разбера дали ще сме наравно или цял живот ще ги чакам. Освен това добавя, че са лигльовци, а аз съм „твърде яко бейби, че да ги чакам”. 

Знам, че го казва, защото е единственият, който аз не гоня. 

1+1 може да прави наистина 11 както казва Над. 

1-1 не е нула, а е всичко, което имаш. Отвръщам аз.

2 коментара:

  1. Така е време е за пролетно почистване.Дори и за лятно вече. Странно е като направим едно основно почистване как се чувстваме освободени и щастливи.

    ОтговорИзтриване
  2. Няма 1-1 има само 1 или 11... Който чувства, че е 0 не заслужава да е 11. :-)

    ОтговорИзтриване