събота, март 31, 2012

Pleasure me Red


Събуждам се облята в пот. Чаршафите са усукани около тялото ми, а на мен всичко ми трепери, пеперудите в стомаха ми са станали на гневен рояк и не ми дават мира. Затварям очи и образът се появява на задната страна на клепачите ми, за да ме последва в съня ми. Тя е тук, обгръща ме в огън и ме отнася на едно по-добро място. 

Тя е жената в червено. Само и изцяло моя. Заслепяващо слънце от положителна енергия и супер новата на моята обич. 
Тя е страст в крехка опаковка със сложна ключалка. Искаш я всичката на куп, но можеш да си вземаш само по малко. Счупиш ли я, ще се разлее океан, който ще те помете. Жената в червено не прощава. Никому. Никога. 

Усмивките и оставят белези. 

Обичам да докосвам нейния профил и да заравям пръсти в косите и, да усещам как се разтапя и обляга глава на рамото ми. Ходейки по улицата устните и ме докосват едва–едва и ме маркират в ярко червен отпечатък видим за всички зяпачи, но с неуловимо за тях значение. Перфектно очертани устни върху моята скула, малко под лявото ми око, в пълен контраст с очната ми линия. Устни в цвят 547. Черешови, малинени, кървави, загатващи сърца. 

Отбелязвам, че ме е маркирала и тя самодоволно отвръща, че съм нейна. Чия мога да бъда, отговарям на себе си и добавям, от както ти си в моя живот, аз съм само твоя и това е, заради един слон… Звънък смях оглася тясната уличка. Греем. От щастие на взаимна принадлежност. На сплетени дълги пръсти и опрени едно в друго чела. На ярко червено и опушено оловно сиво. 

Тя е огън, аз вятър. Природни стихии с променлив характер. 

5 коментара:

  1. И аз познавам една такава... опасни са.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Такива са. Но едновременно и много привлекателни. Като пламъка на свещ за пеперудата. :")

      Изтриване
  2. Мне... в моя ред... и поотделно, необвързани.

    ОтговорИзтриване