сряда, декември 28, 2011

Leather dream


Отвън съм гладка до блясък и сатенена. Идеален цвят и форма. Да докосне моята повърхност може всеки, да ме има само един. В мен и с мен е тясно. Толкова, че може да ти прималее. Изненадващо. Може да нахълташ несдържано или да си проправиш път внимателно. Усещането ще е припадащо от началото до края, обещавам. Усукващо, притискащо, докосващо. Почти увивно. Отвътре е горещо. Пъкъл. Ад. Достатъчно, че да сгее всичко в теб.

Можеш да ме пробваш всякак. Обърната наопаки дори. Тяснотата само ще стане повече, а жегата непоносима. Ще ти се прииска още, по-отвътре, по-дълбоко, до края на физическите възможности, че и отвъд тях. Колкото те държат силите, а после постигнал целта си ще се отпуснеш, нали?

Имам сложна изработка, ювелирна. Толкова детайл, че не може да го погълнеш с поглед. Правена съм по мярка. Плъзгам се по теб като нищо друго на този свят, знаеш. Идеално съвпадаща с всяка извивка от върха до основата. Уникално неповторима, но притежавам сестра-близнак. Колкото мен, толкова различна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар