четвъртък, декември 08, 2011

IMPORTANT


Ако някой иска да има разрешение за четене на този блог, моля да ми прати или напише е-маила си. Минавам на лично съдържание, защото се злоупотреби с личното ми интернет пространство от хора, които не съм очаквала да го сторят.

Благодаря Ви много. Очаквам адресите

If someone wants to follow this blog I will ask for your e-mails to give you personal permission. Please send them to me or write them down in the comments here. I am going personal, because someone used the information from here to hurt me and my family. This is not what I want writing here.

Thank you. I am waiting for the addresses.

6 коментара:

  1. Мен си ме имаш... обаче аз не отчитам промяна в "статуквото" на блога ти... :-?

    ОтговорИзтриване
  2. За момента. Ще има. Чакам още хора да се присетят... а и обмислям все още.

    ОтговорИзтриване