петък, ноември 25, 2011

Без заглавие


Пиша, защото обичам. Пиша, защото не знам какво друго да сторя със себе си. Пиша, защото това е единственото, което ми е на душата в момента. Това е лепилото, което задържа парченцата горе-долу на мястото им и ми позволявя да функционирам. Или поне да симулирам функция. А ще пиша на български, защото осъзнавам как чуждия език ме отдалечава и дистанцира от словата ми тук. Слова, които пълнят слепоочията ми и се изливат чрез сълзите ми безгласно.
Никога през живота ми не съм била толкова сама в себе си. Никога не ме е било толкова страх да се прибера в празната си стая, защото мислите ми ще рукнат през стената, която съм изградила и буквално ще ме удавят във водовъртежите си. Искам да мога да хвана нишката, която свива гърлото ми на топка, събира се в стомаха ми и задушава сърцето ми. Да я оплета на топла завивка и да се свия изпод нея. Да се скрия и да изчезна, докато излекувам болките си и ми се заживее отново. Докато ме заобичат отново истински. Ако ли не, просто ще съществувам там.

Обичам, обичам, обичам. Това повтаря цялото ми същество и нищо не може да го промени. Нито болката ми, нито отчуждението му, нито мълчанието. Обичам се прокрадва като се присетя за очите му, обичам е там, когато си лягам за поредната безсънна, уморителна нощ, обичам е в коледните филми, обичам е, когато ни прави нещо за ядене, обичам, когато усетя допира му до кожата си, обичам го има и в небрежно облегнатото ми чело на рамото му, докато отпива от уискито си вечер, обичам е мечтите ми и в неизказаните смехове, то бе всичко, което ме изпълваше на всяко ниво, галеше ме с пух и ме караше да грея. Обичам и обожавам. Всичко. Всяка частичка, дори онези скритите, които си мислиш, че не прозират, замислеността, вечното търсене, детето и мъжът, прекрасно доминиращият ме и притеснено загриженият, отдаденият на работата си, но вярващ в семейството.

Казаха ми, че да обичаш само не е достатъчно, за да проработят нещата. А ако да обичаш е единственото и всичко необходимо? Любов със здрави основи. Уважение. Разбиране. Привличане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар